Cabinet Individual de Insolventa Alina Aparaschivei
Iasi, Romania
Servicii
Acordul de restructurare și concordatul preventiv, ca proceduri de prevenire a insolvenței, în care rolul judecătorului este minim, se adresează întreprinzătorilor aflaţi în dificultate financiară dar cu șanse reale de redresare, pentru a evita ajungerea în insolvență.
Starea de dificultate poate fi depășită cu succes dacă se iau la timp măsurile adecvate care să permită restructurarea activității și a datoriilor.
Servicii cu care vă stăm la dispoziție:
analiza datelor societății, a contractelor și a litigiilor în curs și identificarea împrejurărilor care generează starea de dificultate,
consultanță și asistență în recuperarea creanțelor,
consultanță și asistență în valorificarea voluntară a activelor,
întocmirea acordului de restructurare/ofertei de concordat preventiv și a documentației aferente
negocierea cu creditorii cuprinși în acordul de restructurare
asistență în implementarea acordului de restructurare
supravegherea derulării procedurii concordatului preventiv, în condițiile stabilite de Legea 85/2014 cu modificările și completările ulterioare
consultanță și suport în restructurarea obligațiilor bugetare în limitele și condițiile stabilite de actele normative specifice
Atât debitorul cât și creditorii pot solicita deschiderea procedurii insolvenței, în condițiile stabilite de Legea 85/2014. Odată ajunși în acest punct, ajutorul și expertiza unui specialist sunt indispensabile pentru derularea, în bune condiții, a procedurii
Pe baza experienței acumulată în decursul timpului și beneficiind de concursul colaboratorilor noștri avocați, economiști, evaluatori autorizați, oferim următoarele tipuri de servicii:
Servicii pentru debitor:
întocmirea cererii de deschidere a procedurii, verificarea anexelor specifice cererii
asistență la negocierea cu creditorii, la identificarea celor mai potrivite metode și modalități de reorganizare,
întocmirea planului de reorganizare și supravegherea implementării acestuia
asistență în recuperarea creanțelor,
valorificarea activelor neesențiale pentru reorganizarea activității
consultanță/asistență la negocierea de noi contracte sau, după caz renegocierea/denunțarea celor existente
Servicii pentru creditorii din cauzele care nu se află în portofoliul cabinetului:
întocmirea cererii de deschidere a procedurii, verificarea anexelor specifice cererii
consultanță cu privire la procedura desemnării administratorului judiciar
întocmirea planului de reorganizare sau elaborarea opiniei cu privire la planul de reorganizare în cauzele care nu se află în portofoliul cabinetului
În situația în care redresarea nu a fost posibilă, în procedura de faliment desfășurăm următoarele tipuri de activități:
efectuarea inventarierii patrimoniului,
identificarea celor mai potrivite metode de valorificare a patrimoniului
valorificarea efectivă a patrimoniului
întocmirea rapoartelor specifice și efectuarea distribuirii sumelor obținute din valorificarea patrimoniului
întocmirea raportului final cu propunere de închidere a procedurii și radierea societății
Oferim consultanță și asistență la lichidarea voluntară a societăților comerciale, PFA-urilor, întreprinderilor individuale, asociațiilor și fundațiilor, prin:
întocmirea cererilor și a formularisticii specifice fiecărui tip de entitate juridică în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare
efectuarea tuturor demersurilor în fața instituțiilor și organelor cu atribuții în domeniu
depunerea și ridicarea tuturor documentelor specifice necesare
efectuarea tuturor operațiunilor specifice lichidării
întocmirea și publicarea situației financiare de lichidare și repartizare a activelor
întocmirea raportului cu propunerea de radiere a societății